ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 高等教育と学生支援 : お茶の水女子大学紀要
  3. 8

お茶の水女子大学附属学校出身の大学進学者は附属学校での学びや経験を大学や社会でどのように活かしているか

http://hdl.handle.net/10083/00062778
http://hdl.handle.net/10083/00062778
76133452-1a8a-47d7-966d-a2ace1929a1a
名前 / ファイル ライセンス アクション
5_p.31-41.pdf 5_p.31-41.pdf (1.0 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-11-30
タイトル
タイトル お茶の水女子大学附属学校出身の大学進学者は附属学校での学びや経験を大学や社会でどのように活かしているか
タイトル
タイトル How do Ochanomizu University students and graduates from its affiliated schools utilize their school days’ learnings and experiences in the university or society?
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 affiliated schools
キーワード
主題Scheme Other
主題 utilization of learnings and experiences
キーワード
主題Scheme Other
主題 value creation
キーワード
主題Scheme Other
主題 educational philosophy
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
著者 加賀美, 常美代

× 加賀美, 常美代

WEKO 111732

加賀美, 常美代

Search repository
KAGAMI, Tomiyo

× KAGAMI, Tomiyo

WEKO 111734

en KAGAMI, Tomiyo

Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 111733
姓名 カガミ, トミヨ
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is to clarify through qualitative a nalysis how Ochanomizu University
students and graduates who had completed its affiliated high school, utilize their past learnings
and experiences in the university or society and how the learnings and experiences have
affected their value creation. An open-ended survey was conducted among 92 Ochanomizu
University students and its graduates who had graduated from its affiliated high school from
2008 to 2017. KJ Method identified with 47 valid responses, containing 72 exemplifications of
utilizing learnings and 87 instances of affecting value creation. The results show that students
and its graduates recognized that they had utilized their knowledges, gained perspectives
and academic skills in their university or social life. It was also revealed that their value
creation and leadership skills had been affected by their school friends, teachers, educational
environments or its consistent educational philosophy of autono my and independence.
書誌情報 高等教育と学生支援 : お茶の水女子大学紀要

巻 8, p. 31-41, 発行日 2017
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12613148
著者版フラグ
値 publisher
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 377
出版者
出版者 お茶の水女子大学
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 紀要論文
資源タイプ・ローカル
紀要論文
資源タイプ・NII
Departmental Bulletin Paper
資源タイプ・DCMI
text
資源タイプ・ローカル表示コード
03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 09:13:51.343672
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3